جوک
 
جوک
خندیدن حق مسلم ماست
 
 

 

ﻫﻴﭻ ﻭﻗﺖ ﺩﻝ ﻳﻪ ﺩﺧﺘﺮ ﭘﺎﻙ ﻭ ﻣﻌﺼﻮﻡ ﺭﻭ ﻧﺸﻜﻦ ﻭ ﺑﺎﻫﺎﺵ ﺑﺪﺭﻓﺘﺎﺭﻱ ﻧﻜﻦ ﭼﻮﻥ:

ﻣﻴﺮﻩ ﺩﻣﺎﻏﺶ ﺭﻭ ﻋﻤﻞ ﻣﻴﻜﻨﻪ ﻣﻴﺎﺩ ﺑﻌﺪ ﺩﻳﮕﻪ ﻣﺤﻞ ﺳﮓ ﻫﻢ ﺑﻬﺖ ﻧﻤﻴﺬﺍﺭﻩ

 

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

گرگه درخونه بزبزقندی رو میزنه
شنگول میگه کیه؟
گرگه میگه منم اقا گرگه
شنگول و منگول و حبه انگور تحت تاثیر صداقتش قرار میگیرنو درو باز میکنن...

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

کی تو رو قشنگت کرده، مست و ملنگت کرده ؟؟؟
.
.
.
مدرسان شریف :|

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

آقا خروسه ضمن اظهار خوشنودی از افزایش قیمت مرغ ادامه داد،
خیلی خوشحالیم که به بالاخره
نوامیس عریان ما از پشت ویترن ها جمع آوری شد !

 

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

سوال امتحاني غضنفر:

ضامن آهو کيست؟

جواب غضنفر: قسمتي ازبدن آهو است كه اگر آنرا بكشيم آهو منفجر ميشود!
تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

تهرانيه داشت واسه تركه خالي مي بست مي گه من يه سگ دارم وقتي مياد خونه در مي زنه تركه مي گه : چرا؟ مگه سگت كليد نداره ؟؟؟؟
تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد
زن به محض ورود شوهرش به طرف او رفت و گفت: عزیزم نمیدونی واسه جشن تولدت چی خریدم!!!
مرد تشکر کرد و گفت: حالا بگو ببینم چی خریدی؟
زن گفت : صبر کن برم بپوشم و بیام!!!!!

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

 

شکوائیه شنگول و منگول:

 مامانمون (بز زنگوله پا) شوهر کرده، شبها نمیتونیم خوب بخوابیم، همش صدای زنگوله میاد

* * * * * * * * * *

زندگی من به دو بخش تقسیم می‌شه:

بخش اولش مهم نیست

بخش دومش هم به کسی مربوط نمی‌شه

* * * * * * * * * *

حکایت دادن شارژ به  طرف... !!!

1000تومنی: مرسی عزیزم (تو دلش ای گدا)

2000: ای جانم...ممنون گلم دستت درد نکنه(تودلش:یادم باشه واسش بخرم دور برنداره)

5000: وای ممنون عشقم،خیلی میخوامت،بیا این بوس برای تو

10000 : الهی من فدات بشم تو همه زندگی منی ، بیا بغلم،کجایی بیا ببینمت دلم برات یه ذره شده.

.

.

 20000:  دیگه کسی اینقدرا هم خر نشده از اینا بخره!

 

 

 بقیه در ادامه مطلب

 

* * * * * * * * * *


نیوتن در بیانیه ای یادآوری کرد:
علاوه بر زمین، یخچال نیز دارای نیروی جاذبه است..

* * * * * * * * * *

حماقت سه بخش است :
راهی که پدرم نرفت و دوست داشت من بروم
راهی که من رفتم و پدرم دوست نداشت بروم
راهی که من دوست دارم و پسرم باید برود !!

* * * * * * * * * *

يه روز غضنفر ميره قهوه خونه ۲ تا چايی ميخوره ۵ تا ..۱۰ تا.... ۱۵ تا..... قهوه خونه چيه شاکی ميشه ميگه : بابا خسته نشدی اين همه چايی خوردی؟
غضنفر ميگه : راست میگی واللا قربونت يه چايی بيار بخوريم خستگيمون در بره

* * * * * * * * * *

 

این روزها به هر کی "پر و بال" بدی ...بجای اینکه باهات "پرواز" کنه ...واست "دم" در میاره
 
* * * * * * * * * *
 
میدونی پنج شنبه شبها بعد از 12 شب چی میشه؟
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.فکر بد نکن جــــــــــــمعه میشه!!!!
 
 * * * * * * * * * * 

چه غریبانه  صدایت میپیچید درون کوچه قلبم صدای تو وقتی‌ فریاد می‌زدی..

.

.

.

.

.آشی.. پلویی... سبزیه.. بدو... سبزی! 
* * * * * * * * * *


اندر باب تیز بودن بعضیا:
 
بعضیا فکر می کنن خیلی تیزن ...! سوزنم تو همین فازا بود نخ رفت تو ک*..نش

* * * * * * * * * *


نگاهم كرد،پنداشتم دوستم دارد،نگاهم كرد،درنگاهش هزاران عشق خواندم،نگاهم كرد،دل به او بستم،بازنگاهم كرد و ...تازه فهميدم يارو خله فقط نگاه ميكنه

* * * * * * * * * *

لذتی که در سر کشیدن پارچ هست در گرفتن ماچ نیست

* * * * * * * * * *


سخن قصار از غضنفر

.

.

.

.مشکل خیلی‌ از خانم‌ها چربیهای اضافه بدنشون نیست؛ مشکلشون اینه که چربیها اون جایی که باید باشننیستن! .....

* * * * * * * * * *

 

اول تو آف شو
- نه اول تو آف شو

[عاشقانه های اینترنت]

* * * * * * * * * *

امیدوارم که به اندازه مژه کوچک ردیف پایین چشم چپ پشه

غم تودلت نباشه !

* * * * * * * * * *


ویترین مغازمون خیلی خلوته ، میشه خواهش کنم بیای تو ویترین مغازمون بشینی؟
آخه ما عروسک فروشی داریم ولی عروسک میمون تو بازار کم شده!!!

* * * * * * * * * *

جواد خیابانی در بازی های آخر شب:
بله بازی امروز ...
نه الان دیگه بیست دقیقه بامداده الان دیگه تو فردا هستیم!
اره الان دیگه امروز نیست الان فرداست که دارید این بازی رو میبینید!!!!
اره بازی فردا
نه امروز
عجب بازی شده

* * * * * * * * * *

آلبالو
شفتالو
زرد آلو
آناناس
هویج
....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
همش تو کو*...فکر کردی دارم پاچه خواری میکنم

* * * * * * * * * *

بزرگترین لذت در زندگی ، انجام کاریست ، که دیگران میگویند” نمیتوانی انجام بدهی ” . . .

* * * * * * * * * *

میگن تو جهنم یه سفره هست که طولش ۲-۳ کیلومتره

همیشه هم نوبت توئه که پاکش کنی

* * * * * * * * * *


بعضـی از آدم ها مثل سوراخ های اول کمربنـدند

همیشه هستند اما هیچ وقت به کارت نمیان !

* * * * * * * * * *

وقتی قراره که من برات نقش زاپاس رو بازی کنم

ازم انتظار نداشته باش که

دعایی غیر از پنچر شدنت ، برات بکنم !

* * * * * * * * * *

 


بعضی از آدم ها مثل سیفون می مونن

وقتایی که حسابی ری*دی دست به دامنشون می شی !

 

 

چهار جمله که حوا نمی تونسته به ادم بگه:

1- آدمت می کنم

2- از شوهر مردم یاد بگیر

3- من قبل از تو 100 تا خواستگار داشتم

4- میرم خونه مامانم

 

 

 

 

قلمراد می خواسته از همسایه شون نردبون قرض بگیره

با خودش فکر می کنه ، میگه : الان اگه برم بگم نردبونتون رو بدین

شاید همسایه بگه نردبون ما کوتاهه ، یا بگه نردبون ما شکسته ،

یا بگه نردبون رو به یکی دیگه قرض دادیم.

خلاصه می ره دم خونه همسایه در می زنه

همسایه میاد دم در میگه : بله بفرمایید…

قلمراد میگه : برو بابا شما هم با این نردبونتون !!!

 

 

 

 

غضنفر تاکسی سمند می خره

سه تا مسافر سوار می کنه

اولی به مقصد می رسه میگه نگه دار

 

غضنفر می پرسه سمند داری ؟

میگه نه. میگه پس بشین

دومی به مقصد می رسه میگه نگه دار

می پرسه سمند داری ؟

میگه نه. می گه پس بشین

سومی میگه من سمند دارم ، نگه دار

غضنفر میگه پس بگو ترمزش کدومه ؟؟؟!!!

 

 

 

 

مادر : « باز هم که پای چشمت کبود شده !

مگه نگفته بودم هر وقت می خواهی دعوا کنی ، تا بیست بشمار ! »

پسر : « چرا ، ولی مادر کسی که با او دعوام شد ، بهش گفته بود تا ده بشمار ! »

 

 

 

 

غضنفر کیس کامپیوترش رو می بره تعمیرگاه

میگه : آقا اینو برای ما تعمیر کن

مرده میگه : چه مشکلی داره ؟

میگه : نمی دونم چرا چند روزه جا لیوانیش بیرون نمیاد !

 

 

 

 

دو نفر نشسته بودن

قاشق قاشق ماست توی رود خونه می ریختن

غضنفر رد می شه می پرسه چیکار می کنید ؟!

میگن داریم دوغ درست می کنیم

غضنفر میگه براتون متاسفم …

خب همین کارا را می کنید که همه میگن نمی فهمید …

آخه این همه دوغ رو کی می خوره ؟!!!

 

 

 

 

غضنفر از تاکسی پیاده می شه

درو محکم می بنده

میگه نفهم خودتی

راننده میگه من که چیزی نگفتم

غضنفر میگه بعدا” که میگی !!!

 

 

 

غضنفر کولر خونشون خراب می شه . به زنش میگه :

چند دفعه گفتم 5 نفری جلوی کولر نشینید !!!

 

 

 

 

به غضنفر میگن عروسی پسرت کی هست ؟

میگه : این دوشنبه نه ، چهارشنبه بعدی !!!

 

 

 

به غضنفر میگن تو نمی خوای آدم شی ؟!

میگه من از این قرتی بازیها خوشم نمیاد !

 

 

 

 

هواپیما داشت سقوط می کرد

همه داشتند جیغ می زدند به جز غضنفر !

ازش می پرسن چرا تو ساکتی ؟!

میگه : ماله بابام که نیست بذار سقوط کنه !!!

 

 

 

 

این هم از معایب شهرت بیش از حد :

علی دایی میره اردبیل نون بگیره

چادر سرش می کنه اونو نشناسن

تو صف خودشو می چسبونه به یه خانم تپل

خانومه میگه علی ول کن منم رضازاده !!!

 

 

 

 

غضنفر چایی میاره برای مهموناش ولی قند نمی یاره

میگه به قند بالای یخچال نگاه کنید و چای بخورید

یه بچه ای میره تو بهر قنده ، غضنفر میزنه پشت کله پسره

میگه : من گفتم چای با قند بخور نه چای شیرین !!!

 

 

 

حیف نون تو اتوبوس کیسه استفراغش رو سوراخ سوراخ میکنه از شیشه میگیره بیرون

مسافرا اعتراض میکنن که بابا چرا نمیندازیش ، میگه برنجاش میخوام برای مرغامون !

.

.

.

یه ضرب المثل ایرانی هست که هیچی نمیگه

همینطور فقط زل میزنه تو چشات !

(۰-o)

.

.

.

آدمها  در ارتباطاتشان یک آستانه ی “تحمل” دارند

یک آستانه ی &ldq

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 26 شهريور 1391برچسب:, :: 12:32 :: توسط : amir hossein

درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش امدید. امید وارم از وبلاگم خوشتان امده باشد.ممنونم از اینکه به وبلاگ من سری زده اید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خندیدن و جوک و آدرس خندهوجوک.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 15
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 30
بازدید ماه : 30
بازدید کل : 2623
تعداد مطالب : 7
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



جاوا اسكریپت